Linkek a témában:
2010 Moto Guzzi Motorcycle Models
Moto Guzzi Motorcycle Model Range
Naked
- 2010 Moto Guzzi Griso 1200 8V (Canada and USA)
- 2010 Moto Guzzi Griso 1200 8V SE
- 2010 Moto Guzzi V7 Classic (Canada and USA)
- 2010 Moto Guzzi V7 Clubman Racer
- 2010 Moto Guzzi V7 Cafe Classic (Canada and USA)
- 2010 Moto Guzzi Breva 1100
Enduro
- 2010 Moto Guzzi Stelvio 1200 4V
- 2010 Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX ABS
Touring
- 2010 Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V
Custom
- 2010 Moto Guzzi Nevada Aquila Nera
- 2010 Moto Guzzi Bellagio Aquila Nera
- 2010 Moto Guzzi California Aquila Nera
- 2010 Moto Guzzi California Vintage
Concepts
- 2010 Moto Guzzi V12 X
- 2010 Moto Guzzi V12 LM
- 2010 Moto Guzzi V12 Stada
2010 Moto Guzzi V7 Café Classic
2010 Moto Guzzi V7 Café Classic
First introduced: 2009
Claimed power: 49hp @ 6,800rpm
Top speed: 115mph (as tested)
Engine type: 744cc OHV air-cooled 90-degree V-twin
Weight (dry): 400lb (182kg)
Price: $8,990
MPG: 47mpg (avg.)
Around here, we spend enough time riding, working on and living with old motorcycles that we often forget what it’s like to ride new motorcycles. For the Classic Experience, we normally give readers an inside look at what it’s like to ride and live with old bikes.
But not this time. Instead, we thought it’d be fun to change things up a bit and share what it’s like to ride and live with a new, vintage-styled retro motorcycle, in this case the 2010 Moto Guzzi 7 Café Classic.
Használt: Moto Guzzi Griso 1200 8V, 2010
Láttak már lavinát? Ismerik az agyat is megremegtető hullámot, ahogy lezúdul és visz mindent, ami elé kerül? Aki messziről látja, az is tiszteli: a hegy haragja döbbenetes, minden érzékszerve ható pusztítás. Rettegi a szem, visszahúzódik a dobhártya, bőrünk belezsibbad, szánkban ott a félelem rozsdás íze. A szelíd fehér hó nagyon erős tud lenni – tisztelni kell.
Meghatározás
Az első Moto Guzzi egyhengeres, négyütemű, 500 köbcentis, négyszelepes motor volt, 88 mm-es lökettel és 82 mm-es furattal. Carlo Guzzi első motorját egy Giorgio Ripamonti nevű kovács segítségével építette 1919-ben. A legendás olasz motorkerékpár azóta alaposan megizmosodott.